فیس بوک توی سال 2020 اعلام کرد که بیشتر از 2 میلیارد کاربر فعال داره، اما آمار عجیب‌تر اینه که هر کاربر روزانه تقریباً یک ساعت رو توی فیس بوک میگذرونه، این یعنی چقدر چشم که شما میتونید بهشون محصول خودتون، فکرتون و حتی باورها و ارزش‌هاتون رو عرضه کنید. و فقط فیس بوک نیست، اینستاگرام، توییتر و کانال‌های دیگه، همه مسیرهایی هستن که یه کارآفرین باهاشون میتونه به مشتری‌های بالقوه‌ش برسه. ما قراره توی درسِ "دیجیتال مارکتینگ" با هم ترفندهای دیده شدن و کار کردن توی دنیای صفر و یک رو یاد بگیریم، مثل اینکه چه جور محتوایی درست کنیم، و چه طور محتواهامون رو انتشار بدیم که بیشتر دیده بشن و خیلی چیزای دیگه، چون توی دنیای امروز این دیده شدنه که حرف اول رو میزنه