توی 2020 انقدر تب بلاگرها و اینفلوئنسرها داغ شده که یه جورایی میشه گفت از سلبریتیها مشهورتر شدن. این آدمهای باهوش راه جذب و اعتمادسازی آدمها رو یادگرفتن و توی شبکههای اجتماعیشون هزاران دنبالکننده دارن؛ این یعنی یه فرصت مناسب که بتونن به عنوان واسط محصولات کسب و کارهای دیگه رو تبلیغ کنن و خودشون هم درآمدزایی داشته باشن. از آن طرف کسب و کارهایی مثل اسنپ، دیوار، و دیجیکالا رو داریم. اینها فقط چند نمونه مثال از راههای درآمدزایی در دنیای صفر و یکه. ما قراره توی این درس یاد بگیریم که چطور ایدهی یه کسب و کار دیجیتال رو پیدا کنیم، چه طور ایدهمون رو ارزیابی کنیم و چه طور یه کسب و کار موفق رو شروع کنیم.