از فریم اول تا فریمِ آخر با ویدو

ما انجامش میدیم !

ما در ویدو، ویدیوهای تبلیغاتی خلاقانه و جذابی را برای شما تولید میکنیم. ما، یک تیم جوان و پرانرژی هستیم که با استفاده از جدیدترین ابزارها و با بهره‌گیری از استعدادهای خلاق، پیام شما را به صورتی کامل و قابل توجه به مخاطبانتان منتقل میکنیم.

با ارزش ترین دارایی ما حضور شما در کنار ماست

____ همکاران گرانقدر ما ____

_______________ همکاران گرانقدر ما _______________

آنچه ما به شما پیشنهاد می دهیم

____ خدمات ما ____

_______________ خدمات ما _______________

موشن گرافیک

موشن گرافیک یک فرم از هنر و گرافیک است که از حرکت، انیمیشن و ترکیب عناصر گرافیکی مختلف برای ایجاد تصاویر متحرک و جذاب استفاده می‌کند.

ویدیو محصول

ویدیو محصول، یک نوع ویدیو تبلیغاتی است که برای معرفی و تبلیغ محصول استفاده می‌شود. این ویدیوها مزایا و استفاده‌های محصول را به مخاطبان نشان می‌دهند و آن‌ها را به خرید و استفاده از محصول تشویق می‌کنند

 

ویدیو برند

ویدیو برند، نوعی ویدیو است که برای معرفی و تبلیغ یک برند خاص استفاده می‌شود. این ویدیوها هویت، مقصد و پیام برند را به مخاطبان نشان می‌دهند و آن‌ها را به ارتباط با برند و خرید محصولات آن تشویق می‌کنند

ویدیو محیطی

ویدیو محیطی، یک نوع ویدیو است که با نشان دادن محیط یک مکان، به مخاطبان اجازه میدهد تا احساس و تجربهٔ محیط را دریافت کنند.

ویدیو آموزشی

ویدیو آموزشی، یک فرمت چندرسانه‌ای است که به کمک تصویر، صدا و متن، مفاهیم، مهارت‌ها و اطلاعات را به مخاطبان ارائه می‌دهد تا آن‌ها را در یادگیری یک موضوع خاص کمک کند.

ویدیو رویداد

ویدیو ایونت، نوعی ویدیو تبلیغاتی است که برای معرفی و تبلیغ یک رویداد استفاده می‌شود. این ویدیوها با استفاده از تصاویر زنده، مصاحبه‌ها و جزئیات دیگر، رویداد را نشان میدهد.

ویدیو 360 درجه

ویدیو 360 درجه، یک نوع ویدیو است که به کمک دوربین‌های ویژه‌ای که توانایی فیلم‌برداری از تمامی جهات را دارند، ایجاد می‌شود. این ویدیوها به مخاطبان اجازه می‌دهند تا به طور تعاملی در محیط و صحنه ویدیو حضور یابند.

ویدیو اینتراکتیو

ویدیو اینتراکتیو، نوعی ویدیو است که به مخاطبان امکان مشارکت و تعامل در جریان ویدیو را می‌دهد. با استفاده از منوها، دکمه‌های کلیک‌پذیر، انتخاب‌های چندگانه و… امکاناتی را فراهم می‌کنند که مخاطبان بتوانند مسیر و محتوای ویدیو را به دلخواه خود تغییر دهند.

ویدیو تستیمونیال

ویدیو تستیمونیال، یک نوع ویدیو تبلیغاتی است که شامل نظرات و تجربیات واقعی مشتریان درباره محصول یا خدمات شما است.

____ نمونه کار ها ____

تجربه ما به خلق ویدئو شما کمک میکنه

_______________ نمونه کار ها _______________

پخش ویدیو

ویدئو canta

کانتا یک پلتفرم مخصوص ثبت قراردادهای هوشمند و از راه دور است  که در این ویدو، خدمات این پلتفرم به طور کامل معرفی شده.

پخش ویدیو

ویدئو آژانس HDM

آژانس HDM یک آژانس دیجیتال مارکتینگ است که دوره‌های مربوط به دیجیتال مارکتینگ و گوگل ادز را نیز برگزار می‌کند. این ویدیو مربوط به معرفی دوره جامع گوگل دیسپلی ادز است.

پخش ویدیو

ویدئو پارک سلفی

پارک سلفی یک مکان تفریحی در تهران و مختص به در ثبت عکس‌های سلفی و زیبا است که این ویدیو به معرفی مختصر و بصری این مکان می‌پردازد.

پخش ویدیو

ویدئو vpad بانک پاسارگاد

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

پخش ویدیو

ویدئو vpad بانک پاسارگاد

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

پخش ویدیو

ویدئو vpad بانک پاسارگاد

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

I am tab #3 content. Click edit button to change this text. Drops of rain could be heard hitting the pane, which made him feel quite sad. How about if I sleep a little bit longer and forget all this nonsense.
Tab Content
Tab Content
Tab Content
Tab Content
Tab Content
Tab Content
Tab Content

آنچه شما درباره ما میگویید.

____ نظرات مشتریان ____

سوالات شما از ما

____ سوالات متداول ____

1- اصلی‌ترین خدماتی که آژانس ویدو ارائه می‌دهد، چیست؟

آژانس ویدو به‌‌صورت تخصصی در زمینه ویدیو مارکتینگ فعالیت می‌کند و به شما خدماتی از قبیل ساخت و تولید انواع ویدیو ز قبیل تیزر تبلیغاتی، ویدیو آموزشی و غیره ارائه می‌دهد. 

2- فرایند دریافت خدمات تولید محتوای ویدیویی از آژانس ویدو به چه شکل است؟

شما می‌توانید ابتدا برای مشاوره رایگان با آژانس ویدو ارتباط گرفته و پس از نیازسنجی، با ارائه بریف و جزئیات پروژه، از خدمات آژانس ویدو استفاده کنید. 

3- تعرفه خدمات در آژانس ویدو به شکل است؟

 به‌طور کلی، آژانس ویدو در تلاش است تا در کنار مناسب‌ترین تعرفه، خدمات را با بهترین کیفیت به کاربران ارائه دهد و تعرفه هر خدمت بر اساس نوع، زمان و منابع مورد نیاز برای انجام پروژه بستگی دارد که پس از ارتباط گرفتن با آژانس مشخص می‌شود. 

ثبت سفارش ویدئو

برای ثبت سفارش ویدئو میتوانید از طریق راه های زیر اقدام کنید و برای استعلام قیمت میتوانید روی دکمه استعلام قیمت بزنید.