سفارش موشن گرافیک

?What We Do
مراحل ساخت ویديو
1. نیاز سنجی
با مشاوره اولیه، اهداف برند، پیام کلیدی و استایل مناسب مشخص میشود.
2. پیش تولید
در مرحله دوم، فیلمبرداری و تصویربردار بر اساس برنامهریزیهای انجام شده و سناریو، پیش خواهد رفت.
3. تولید
انیمیشن اجرا شده، نریشن ضبط و صداگذاری و موسیقی به ویدیو اضافه میشود.
4. پس تولید
ویدیو نهایی بازبینی، اصلاح و در فرمتهای موردنیاز تحویل داده میشود.
نمونه کارهای موشن گرافی
ویدئو vpad بانک پاسارگاد
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
ویدئو vpad بانک پاسارگاد
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
ویدئو vpad بانک پاسارگاد
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
ویدئو vpad بانک پاسارگاد
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
وایتبرد انیمیشن-سرمایکس
برای معرفی قابلیت «استیکینگ» در سرمایکس، ویدیویی با سبک وایتبرد انیمیشن طراحی کردیم؛ ساده، سریع و مفهومی، برای انتقال دقیق عملکرد این سرویس جدید به کاربران.
وایتبرد انیمیشن-سرمایکس
در آستانه معرفی یکی از فیچرهای نوآورانه سرمایکس، این موشن وایتبرد با هدف اطلاعرسانی اولیه دربارهی امکان خرید اقساطی بیتکوین طراحی شد؛ روایتی ساده، شفاف و آماده برای انتشار گسترده پیش از لانچ رسمی.
افسانه انار- دیجی اکسپرس
به مناسبت شب یلدا، برای برند دیجیاکسپرس سه موشنداستانی طراحی کردیم که مفاهیم فرهنگی را با هویت برند پیوند میزنند. در این قسمت، داستانی بازآفرینیشده از افسانه انار روایت میشود؛ روایتی عاشقانه و بومی که پیام یلدا را با فضایی احساسی و بومی منتقل میکند و ارتباطی احساسی با مخاطب میسازد.
افسانه پسته- دیجی اکسپرس
سومین موشنیلدایی با محوریت پسته، نمادی از برکت و تعاون، در قالب یک افسانه فانتزی ساخته شد. این پروژه با رویکرد «برندسازی درونی» بهصورت غیرمستقیم، مفاهیم همدلی، امید و هویت ایرانی را با ارزشهای برند تلفیق کرد.
افسانه هندوانه-دیجی اکسپرس
در این موشن، ماجراجویی یک پسر کوچک برای شکست دادن تاریکی و بازگرداندن روشنایی به تصویر کشیده شده است. محتوایی مناسبتی که به کمک سبک روایی موشن، برند دیجیاکسپرس را با فرهنگ یلدا و قصهگویی ایرانی پیوند میدهد.
افسانه انار- دیجی اکسپرس
به مناسبت شب یلدا، برای برند دیجیاکسپرس سه موشنداستانی طراحی کردیم که مفاهیم فرهنگی را با هویت برند پیوند میزنند. در این قسمت، داستانی بازآفرینیشده از افسانه انار روایت میشود؛ روایتی عاشقانه و بومی که پیام یلدا را با فضایی احساسی و بومی منتقل میکند و ارتباطی احساسی با مخاطب میسازد.
افسانه پسته- دیجی اکسپرس
سومین موشنیلدایی با محوریت پسته، نمادی از برکت و تعاون، در قالب یک افسانه فانتزی ساخته شد. این پروژه با رویکرد «برندسازی درونی» بهصورت غیرمستقیم، مفاهیم همدلی، امید و هویت ایرانی را با ارزشهای برند تلفیق کرد.
افسانه هندوانه-دیجی اکسپرس
در این موشن، ماجراجویی یک پسر کوچک برای شکست دادن تاریکی و بازگرداندن روشنایی به تصویر کشیده شده است. محتوایی مناسبتی که به کمک سبک روایی موشن، برند دیجیاکسپرس را با فرهنگ یلدا و قصهگویی ایرانی پیوند میدهد.

موشن گرافی چه کمکی به برند ما میکنه؟
موشن گرافیک به شما کمک میکند که در بین هزاران ویدیوی تبلیغاتی یکسان، گویش متفاوت خود را داشته باشید؛ به همین خاطر است که برندهای موفق طی چند سال اخیر، سفارش موشن گرافیک خود را به شکل چشمگیری افزایش دادهاند.
به لطف مسیرهای بینهایتی که در خلاقیت موشن گرافی وجود دارند، یک طراح موشن گرافی به خوبی میتواند نیازهای شما را به شکلهای مختلفی به تصویر بکشد که پیادهسازی آن در چارچوب فرم ویدیوی عادی، تقریبا غیرممکن است.
موشن گرافیک، آزادی عمل بیشتری را در اختیار کسبوکار شما قرار میدهد تا بتوانید از المانهای شخصیسازیشده برند خودتان هم در قالب ویدیو یا «تصاویر متحرک» استفاده کنید.
یکی دیگر از بهترین مزایای استفاده از موشن گرافیک، ایجاد یک قالب کلی برای محتوای شما است که به شناخته شدن برند شما کمک میکند؛ برندهای بزرگ معمولا از یک سری المانهای آشنا در موشن گرافیک خود استفاده میکنند که حتی بدون دیدن یک لوگو و شنیدن جلوههای صوتی، میتوانید متوجه شوید که این موشن گرافیک برای چه برندی است.
مثلا خیلی از برندها، کاراکتر شخصیسازیشده برندشان را در ویدیوهای موشن گرافی قرار میدهند و با استفاده از این کاراکترها، میتوانید هویتسازی برند خود را هم به خوبی انجام دهید. آژانس دیجیتال مارکتینگ ویدو، صفر تا صد ساخت موشن گرافی را برای کسب و کار شما انجام میدهد و برای ثبت سفارش، کافی است تا روی دکمه زیر کلیک کنید:
چرا ما؟
تجربه ها

+ 99 بیزنس خوشحال از فریم ها
تا به اینجا آژانس ویدو، با بیش از صد کسبوکار فعال در زمینههای مختلف پروژههای مختلف تولید محتوای ویدیویی را با موفقیت پیش برده است.

+ 490 داستان متفاوت از نگاه دوربین ما
آژانس ویدو تا به الان بیش از 490 محتوای ویدیویی با مضمونهای مختلف برای کسبوکارها تولید کرده است.

+ 43200 دقیقه تجراب شیرین ویدئویی
تا به حال، آژانس ویدو این افتخار را داشته است تا بیش از 43000 دقیقه محتوای ویدیویی برای کسبوکارهای مختلف تولید کند.
با ارزش ترین دارایی ما حضور شما در کنار ماست
همکاران گرانقدر ما








































آنچه شما درباره ما گفته اید.
نظرات مشتریان

برای آژانس hdm نیاز به تولید ویدیوهای آموزشی و معرفی داشتیم که تیم ویدو به بهترین شکل این کار رو برامون انجام داد.

توی دورههای زمانی مختلف، یک رسانه به ویدیوهایی با مناسبهای مختلف نیاز داره که برای این کار، ویدو یکی از بهترین گزینههای ما بوده.

محتوای ویدیویی، یکی از اصلیترین نوع محتوا توی بازاریابی محتوایی محسوب میشه و برای تولید محتوای ویدیویی، آژانس ویدو بهترین انتخابه.

ویدو میتونه یکی از مهمترین و معتمدترین آژانسها برای تولید محتوای ویدیویی باشه. موضوعی که تا به الان برای من به همین شکل بوده.
سوالات شما از ما
آژانس ویدو بهصورت تخصصی در زمینه ویدیو مارکتینگ فعالیت میکند و به شما خدماتی از قبیل ساخت و تولید انواع ویدیو ز قبیل تیزر تبلیغاتی، ویدیو آموزشی و غیره ارائه میدهد.
شما میتوانید ابتدا برای مشاوره رایگان با آژانس ویدو ارتباط گرفته و پس از نیازسنجی، با ارائه بریف و جزئیات پروژه، از خدمات آژانس ویدو استفاده کنید.
بهطور کلی، آژانس ویدو در تلاش است تا در کنار مناسبترین تعرفه، خدمات را با بهترین کیفیت به کاربران ارائه دهد و تعرفه هر خدمت بر اساس نوع، زمان و منابع مورد نیاز برای انجام پروژه بستگی دارد که پس از ارتباط گرفتن با آژانس مشخص میشود.